2011/03/03

Blogailua taas

Tauon jälkeen ajattelin että aloitan kokonaan uuden blogin mutta sitten ajatelinkin että evälöitän tämän vanhan kun kuitenkin on tutumpi enkä jaksa alkaa pähkäilemään miten toisaalla kaikki toimii. Vielä kun sain vaihdettua oman näköisen pohjan tähän ja värityskin on mieluista tekstien kanssa.
Koko alku viikon olen tutkaillut erilaisia ihania nukkekoti blogeja. Juu kyllä tuola on minun vanha talo josta ajattelin vain vaihtaa pinnat ulkoa ja sisältä.. Mutta noita sivuja selaillessani tosen että haluan myös näpertää jotain kivaa. En minä kuitenkan tästä kokonaan nukkekotiaiheista tee vaan edelleen säilyy myös ruoka ja leivonta osana tätä ja minua myös -en kerta kaikiaan voi olla siitäkään erossa :)
Leiponut olen tässä välissäkin mutten ole kuvia ottanut että aloitan senkin uudelta pohjalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti